|

|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
időjárás |
|
 |
16°C |
|
|
Nappali: |
Éjszakai: |
|
 |
17°C |
 |
8°C |
|
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
DunaWeb Szolgáltató Kft.
2600 Vác, Szüret u. 14.
Tel.: 06-27-999-090
mobil: 20-5262-634
info@dunakanyar.hu
|
 |

|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|

DUNAKANYAR FÓRUM - Verőce Fórum - Verőce múltja - épületek, tárgyak |

tulp |
| 2014.01.11 21:49:13 |
Tensoin-nak!En kb.7 évvel ezelött az Onkörményzati hivatalban vettem meg a könyvet. |
tension |
| 2014.01.11 11:21:49 |
Tisztelt Fórumozók!
Segítségüket szeretném kérni.
Építészhallgató vagyok és a diplomamunkámat Verőcére tervezem. Ehhez nekem pár oldalas helytörténeti kutatást kell elvégeznem. Interneten nem sok minden található a település történetével kapcsolatban, viszont rátaláltam Szomszéd András: Verőcei évszázadok című könyvére. Sajnos a verőcei könyvtárban nincs belőle példány, antikváriumban nem található. Ezért segítségüket szeretném kérni, hogy nincs-e információjuk arról, hogy hol szerezhető be ez a könyv vagy valaki kölcsön adná-e nekem vagy esetleg van aki tud egy pár oldalas helytörténeti összefoglalóról.
Segítségüket előre is köszönöm! |
V8 |
| 2011.11.02 22:18:36 |
van "AZ" aluljáró...:) |
V8 |
| 2011.11.02 22:17:30 |
Igen, ahol most van a aluljáró - ott nem volt régen.:) A főút felől volt a fel- és lejárat az állomásra, az állomásépület két végén. Amit azon a képen látni, az a csilléknek épült, amiken a téglagyárba tolták a földet-agyagot, a "Gödör"-ből. Ez a "Gödör" a mostani játszótér és parkoló helyén volt. A téglagyári épületeket, szárítókat, azt hiszem látni is azon a régi fotón. |
JB |
| 2011.11.02 20:53:09 |