|
|
|
|
|
|
|
|
|
időjárás |
|
|
16°C |
|
|
Nappali: |
Éjszakai: |
|
|
17°C |
|
8°C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DunaWeb Szolgáltató Kft.
2600 Vác, Szüret u. 14.
Tel.: 06-27-999-090
mobil: 20-5262-634
info@dunakanyar.hu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DUNAKANYAR FÓRUM - Verőce Fórum - Miért nincs kerékpár út Verőcén? |
Pálma |
| 2009.06.05 10:28:33 |
Hát persze. Ezen folyt a vita, aminek - reményeink szerint - mind a két útvonalra való pályázás lesz a végeredménye.
(Jegyzőkönyv mikor olvasható végre???)
Nem hanyagolható azért teljesen a belső út ötlete sem: az iskolába járóknak, óvodába tekerő szülőknek, bevásárló verőceieknek a belső út volna fontosabb. Az átmenőknek, - és valóban ők vannak többen, és esetleg több fagyit, ezt-azt fogyasztanak, és nézegetnek,tájékozódnak Verőcén - viszont egyértelműen a főút mentén volna jó.
Reménykedem, hogy mind a kettő sikerül.
Üdv,
Pálma |
tosti |
| 2009.06.04 21:20:34 |
A hír szuper, de ha beviszik a faluba a bicajosutat, akkor akik csak áttekernek Verőcén - és ezek vannak többségben- nem fogják használni.
Adunk is valamit, meg nem is!
"Gratulálok" az ötletgazdának!!!! |
bea |
| 2009.05.29 18:38:43 |
SZUPER a hír!!
:D :D
Azért várjuk a 'hivatalos' tájékoztatást is! Nekem Greff Katalin is megfelel, de egy műszaki osztályos tájékoztató, vagy egy hivatalos jegyzőkönyv(ó, azok olyan sokára kerülnek fel -elnézést a webmestertől) is jó!
Kedves Pálma,
Ez túlzás, nem győzőm hangoztatni,hogy ez (reményeink szerint) egy jól sikerült ÖSSZEFOGÁS eredménye!
Ebben sokan vettek részt, mindenki tudása, lehetősége szerint.
Most soroljam?
Elsősorban 'bulatamast' illeti dicséret: Ő fedezte fel a pályázatot! Enélkül nem lenne most semmi..
'merida' 'figylemfelkeltő'-indító beírása.. a többiek lelkesedése és támogatása (számomra főként a tied és Nóráé)
Nem én vettem fel a kapcsolatot képviselőkkel (mindenki,aki ismert valakit próbálkozott)
És itt vannak a képviselők akik felkarolták az ügyet..
Éééés nem utolsó sorban:
Maga az ÖNKORMÁNYZAT!
Nem utasította el, és VÁLLALJA a pályázatot és az ezzel járó munkát.
(A neheze most jön!)
Magam, csak azt a részét csináltam, amit tudok, plusz leírtam a véleményem...
Hidd el, sok kicsi részecskéből áll össze az egész. Ehhez MINDENKI hozzájárult.
De, ez még 'csak' fél siker, az igazi, ha NYERJÜNK is!
De ha nem nyernénk is, - ebben nem hiszek:nyernünk kell! ;) - akkor is elindul valami /tervek/ amiből már megvalósulás lehet!
Szóval: most várjuk a VALÓS tájékoztatót és azt is miben tudunk segíteni.
(pl: forgalomszámlálás - nem tudom, hogyan kell, de gondolom a nap különböző óráiban, hétközben,hétvégén?-eloszthatjuk).
Vagy bármi másban..?
**
Végül: köszönjük a jó híreket!
üdv,bea
:) |
Pálma |
| 2009.05.29 17:52:19 |
Még gyorsan annyit: ha Bea nem készíti el azt a pontos, részletes anyagot, ha nem küldi el, nem hívja fel Somogyi urat, Pej urat, stb. - akkor talán nem történt volna semmi...
Pálma |
Pálma |
| 2009.05.29 17:34:52 |
Kedves 'Bulatamas', kedves Többiek,
iszonyatos rohanásban vagyok, úgyhogy most csak nagyon röviden:
A pénzügyi bizottság ülésén voltam, ott volt a tervező Pej úr, nagyon részletes, korrekt, jó vita volt a tervekről, végül fél 8 tájban a bizottság úgy döntött, hogy mindkét útvonalra (belső és Árpád út)beadják a pályázatot és elkülönítenek rá pénzt. Ha a testület megszavazza, jövő héten megkötik a tervezővel a szerződést.
Utána más témákat tárgyaltak, a testületi ülést már nem tudtam megvárni.
Itt köszönöm meg Greff Katalinnak, hogy követi a Fórumot és időnként tájékoztat. Kell valaki a testületből, aki ezt megteszi. Egy fórum végülis nem néhányak bolondos szórakozása, hanem egy újfajta 'agora', - úgyhogy kedves Kata, várjuk majd a tájékoztatást: hogy döntött a testület? Mi lett?
Üdv mindenkinek
Pálma |
bulatamas |
| 2009.05.29 16:31:57 |
Ossza meg valaki légyszi, hogy mi volt a testületi ülésen, mert nem tudtam elmenni!
köszönöm |
Pálma |
| 2009.05.28 18:19:32 |
Kedves Bea,
amit már megírtam neked e-mailben, ide is beírom: köszönjük, profi munka.
Most rohanok a testületi ülésre.
Üdv:
Pálma |
merida |
| 2009.05.28 09:43:53 |
Bea!
köszönjük a fáradozást! Ez nagyon szép munka! |
bea |
| 2009.05.28 09:41:13 |
Kedves 'dr demény'!
Köszönöm, de nem az én érdemem.
Ez egy vélemény csak.
Egyébként, bár nem vagyok felhatalmazva rá, de megtiltva sem - kaptam választ a levelemre (felvetésemre) a Somogyi úrtól.
(méghozzá szinte azonnal- meglepődtem és jól esett)
Komoly széleskörű tájékoztatást adott az önkormányzat tervbe vett útvonaláról.
Ezt bemásolom ide, mert JÓ!
Érdemes mindenkinek tudnia róla.
(hátha nem tudnak elmenni az esti gyűlésre)
.." A pályázat előnyben részesíti a közösségi közlekedéssel való kapcsolatteremtést is, ezért én mindenféleképpen ragaszkodnék a vasútállomás bekapcsolásába, az állomáson kialakított zárt kerékpártárolóval együtt. (a vonatokon egyébként van kerékpárszállítási lehetőség, ez egyeztethető a MÁV-val. Bringázz a munkába!)
Ideális nyomvonal a 12 sz. út - Garam u. (iskola) - Losonci u. (óvoda, bölcsőde) - Maros u. (zöldséges, CBA, vasútállomás) - Ybl Miklós u. - 12. sz. főút. Ha ezt az útvonalat kiegészítjük a 12. sz. főúton végig, az átmenő kerékpáros forgalomnak, kizárólag forgalomtechnikai elemekkel kijelölt kerékpárúttal, az a pályázat nyerő, mert minden megvalósul, amit a pályázat kiírója kér. EUROVELO - Bringázz a munkába! - kapcsolat a közösségi intézményekkel és a közösségi közlekedéssel. Ebben az esetben még a Művelődési Háztól a strandig a párhuzamos parkolás is megoldható. Majd nézze meg szép nyári hétvégeken, hány kocsinak kell parkolót biztosítani. Fűszerezze meg még egy foci, vagy kézilabdameccsel is.
A vasútállomás egyébként egy külön fejezet, mert ha a Faluföle u. felől kiépül a P+R parkoló (50 autó), a József u. felől a kerékpártároló, akkor a József Attila utcából, és az állomás előtti térből egy gyönyörő teret lehet csinálni (Eredeti kockakő burkolat). És ekkor, ott, a vasútállomás környékén (a parkoló mellett) már a szelektív hulladékgyűjtő sziget is indokolt. ..."
Ez a terv pályázati kiírás egyik szellemiségét képviseli!
(egybe cseng, a most Európa szerte terjedő 'ZÖLD NEW DEAL'-lel, amiről EU.-s parlamenti képviselő írt egy olvasmányos tanulmányt:
http://www.olajospeter.hu/fileadmin/csatolmanyok/Zoeld_Magyarorszag_fejlesztesi_Modell_Olajos_Peter.pdf
A falu lakosainak sokkal jobban érdeke ez az útvonal!
És ha már ezt nézzük: fontosabb ez az 'érdek'! A falu: a falusiak érdekében költse a pénzét!!! Jogos!
Végül is az a lényeg,hogy INDULNAK a pályázaton!(nem kis munka - sok mindent
kell kitölteni, kiszámolni-megrajzolni/ez a kevesebb/felmérni hozzá) Ezt támogatni kell!
(Verőce törzs lakosai szempontjából is hasznosabb a mindennapi élethez, magam mégis, fenntartom véleményem, mint előző beírásomban is: idővel a 'nagy', tömeget jelentő turista kerékpárosok fognak kiszivárogni a Duna-partra.
És ezt jól is teszik.. :)
(mert szép és látványos)
Ne legyen igazam, és most NE legyek 'mohó'.. :)
Legfeljebb majd 2-3 év múlva kell ezen elgondolkodni (?)
A jelenkor kihívásaihoz igazodva, pont az új közlekedési 'zöld' programmnak a lényege, hogy az autós közlekedést a településeken szorítsuk vissza. (A sebességcsökkentése sem elhanyagolható. 30/40Km sebességhatár sok településen van.)
.."Párizs: Egy használható modell a budapesti városi kerékpározás meggyökeresítéséhez"
http://epiteszforum.hu/node/9672
..."Mielőtt az első Vélib bringa kereke érintette volna az aszfaltot, a Fény Városa 12 évet töltött azzal, hogy felépítse a városi kerékpározás alapjait: magas minőségű kerékpárutakat és sávokat építettek, növelték a kerékpártárolók számát, Tempo 30-as, kerékpárbarát övezeteket hoztak létre, ahol a kerékpárosok biztonságban érezhetik magukat a motorizált közlekedés szereplőivel szemben, és kitartóan hirdették a kerékpáros életformát sokoldalú PR kampányokban. Ez a metodikus, összpontosított kampány, amely fókuszába a kerékpározást, mint praktikus városi közlekedést állította, a kerékpározás senkiföldjéből Európa híres kerékpáros centrumai közé emelte Párizst."
üdv, bea
:) |
dr demeny |
| 2009.05.27 21:05:30 |
Le a kalappal "bea", köszönet a munkáért! |
A fórumhoz csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá.
|
|
|
|
|
Cégajánló
|
|
|
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
|
|