2017. szeptember 15. - Regionális
Napjainkban a kommunikációs technológia óriási fejlődésen megy keresztül. Azonban az innováció korántsem ért véget. Mondhatni, hogy az igazi fejlődés még csak ezután következik majd. Az elterjedést leginkább az okos telefonok, és a tabletek jelentik. A célcsoport, aki rajong ezért a technológiáért, az a fiatal korosztály, ezen belül is legjobban a gyerekek.
Napjainkban megfigyelhető, hogy már egy alsó tagozatos kisiskolás kezében is ott figyel valamelyik okos kütyü. Ezeket a készülékeket a lurkók előszeretettel használják otthon is, akár több órán át. Érthető, hiszen megannyi filmet lehet rajtuk nézni, továbbá az internetet is lehet rajtuk használni. Nem mellesleg játszásra, kikapcsolódásra is alkalmas a tablet, vagy az okos telefon. Mivel a gyerekek szabadidejük legtöbb részét e készülékek használatával töltik, a sportolás teljes mértékben háttérbe szorul.
Tavasszal, illetve nyáron főként, amikor vakáció van, és a szülők nem tudják hová tenni gyermeküket. A mai gyermekek mondhatni teljesen beleszületnek ebbe a technológiába. A közösségi oldalak használata igencsak elterjedt, azonban kijelenthető hogy ez a jövő. A közösségi oldalakat ésszerűen is lehet használni, hiszen számos hasznos információhoz is juthatunk általuk. Azonban az információáradat napjainkban hatalmas, így igencsak meg kell szűrnünk, hogy melyik hírportálnak hihetünk például.
Napjainkban a vállalatok is előszeretettel használják a közösségi médiát hirdetés szempontjából. Céljuk az, hogy termékeikkel, vagy szolgáltatásaikkal elérjék az adott célcsoportot
tatabányai álláshirdetések igen kedvező. A cégek számára a közösségi média hatékonyság mérésre is egyaránt alkalmas.
Azon túl rengeteg munkakört már ezeken a médiumokon keresztül az egyik leghatékonyabb elérni. Végül is ilyen gyűjtőhellyé vált a Linkedin az informatikusok számára. Ezért fontos, hogy online is keressük a jövőbeli munkavállalóinkat. Mert ma már a fiatalság, ha munkakeresésről esik szó, akkor nem vesznek újságot a kezükbe. Egyszerűen csak fölmennek az internetre és ott fognak szétnézni. Ez ugyan úgy igaz azokra is, akik diplomás állást próbálnak maguknak találni, például a mérnökökre.
Ez a réteg pedig főleg online szokott magának állások után nézni. Ezért elsődleges, hogy amikor
mérnökállásokat hirdetünk, akkor tudjuk, hogy hol érdemes a hirdetéseket feladni. Mert bizony, ha nem vagyunk képesek kapcsolatot teremteni a munkakeresőkkel, akkor esélyünk sincs, hogy a szabad pozícióinkra jelentkezzenek.
Rendkívül fontos, tehát, hogy a megfelelő munkaerőt a megfelelő helyen keressük. Mert ha nem tudunk feltölteni egy pozíciót túl sokáig, akkor az igen komolyan a termelékenység rovására mehet. Az pedig végül bevételkieséshez vezet. Márpedig egy ilyen komoly versenyben, amely ma a piacot jellemzi, az ember nem engedheti meg magának, hogy szükséges forrásoktól essen el!