|
|
|
|
|
|
|
|
|
időjárás |
|
|
16°C |
|
|
Nappali: |
Éjszakai: |
|
|
17°C |
|
8°C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DunaWeb Szolgáltató Kft.
2600 Vác, Szüret u. 14.
Tel.: 06-27-999-090
mobil: 20-5262-634
info@dunakanyar.hu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
érdekesség 2018. január 19. - Regionális
Így szervezz legénybúcsút online! - Tippek, ötletek a hogyanról
Bekötik a legjobb barátotok fejét? Tanácstalanul álltok, hogyan hozzátok össze számára a tökéletes legénybúcsút? Adunk néhány tippet, miként könnyíthetitek meg a szervezés menetét és lebonyolítását!
Ha legénybúcsút említünk elsőre mindenkinek a féktelen, alkoholmámoros esték jutnak eszébe. Azonban egyre inkább fontosabb az, hogy a házasodni készülő barátunk számára egy igazán izgalmas és felejthetetlen napot, hétvégét szervezzünk. Éppen ezért a bulizás mellé érdemes különféle programokat is betervezni. Ma már szinte temérdek programlehetőség közül választhattok, de a leglényegesebb, hogy mindig olyan időtöltést találjatok, melyet a vőlegény biztosan élvezni fog, hiszen ezek az utolsó facér napjai a házasság előtt. A leggyakrabban a gokart, a paintball, a lézerharc vagy a szabadulószoba merül fel, de ennél extrémebbet is találhattok a piacon. Így a csapat akár kipróbálhatja, milyen egy valódi tankot vezetni, hogyan kell egy Kalasnyikovval lőni vagy akár a buborékfoci is szóba jöhet.
Igen ám, de megtalálni a legjobb helyet, ahol biztosan minőségi programban vehettek részt nem egyszerű feladat. Rengeteg netes kutatómunka, szervezés, e-mailezés és telefonálás előz meg egy legénybúcsút, melyekre bizony időt és energiát kell szánni. Szerencsére ma már van jó néhány olyan eszköz, amely főleg a kommunikációt, az átláthatóságot és a döntéshozatalt segíti elő.
Hogyan, mit és mire használjatok a legénybúcsú szervezésében?
Elengedhetetlen, hogy legyen egy főszervezője az estének, aki összefogja az egészet. Azonban sok kérdésben jó, ha együtt dönt a csapat. Az online eszközök által pedig akár az éppen külföldön vagy más városban tartózkodó barátaitok is részt tudnak venni az ötletelésben. Nézzük is, hogy melyek a leghasznosabb alkalmazások!
1.Facebook csoport vagy esemény: legelső lépésként érdemes a közösségi médiát segítségül hívni, és a Facebookon egy zárt csoportot vagy egy eseményt létrehozni a legénybúcsú számára. A csoportban megvitathattok minden kérdést a programoktól kezdve a szórakozóhelyeken keresztül egészen az egyedi, speciális ajándékokig. Könnyű és átlátható a felépítése egy csoportnak, így a fontosabb közleményeket, kérdéseket mindig ajánlott egy új posztban elindítani, ezáltal senki figyelmét nem kerüli majd el.
2.Üzenetküldő alkalmazások: az ad hoc felmerülő fontos kérdések megvitatására alkalmas egy csoportos beszélgetés. A Messenger, Viber vagy WhatsApp esetében viszont mindig törekedni kell arra, hogy ne térjünk el a tárgytól, és ne vesszenek el az információk a sok emoji és viccelődés közepette.
3.Google Drive: a rendszerezéshez és a feladatok nyomon követéséhez tökéletes teret biztosít a Google. Egy helyen tárolhattok minden információt a szervezéssel kapcsolatban. Mindenki hozzáférhet, és könnyen átláthatja egy Google Táblázatban azt, éppen hogy áll a szervezés, kinek milyen ötlete van, mikor milyen program lesz, kiket kell még felhívni, milyen feladatot mikorra kell elintézni, vagy éppen mi mennyibe fog kerülni. Emellett ha például a szállásfoglaláshoz szükségetek van egymás adataira, akkor egy Google Űrlap segítségével könnyedén összegyűjthetitek ezeket.
4.Doodle: a szavazások rendszerezésében és átláthatóságában segíthet a Doodle. Általa a legkönnyebb a közös időpontok, találkozók megtalálása. De akár arra is alkalmas lehet, hogy az összegyűjtött feladatok elintézésére jelentkezhessenek a csapat tagjai. Habár a Facebook csoportban is van lehetőség szavazásokat létrehozni, egyelőre még nem olyan kifinomult a működésük. A Doodle esetében minden szavazásra feliratkozhattok, így emailben kaphattok értesítést arról, ha valaki hozzáadott egy választ vagy éppen valamit módosított rajta.
5.Find My Friends: A legénybúcsú idejére érdemes mindenkinek feltennie a telefonjára egy olyan alkalmazást, mellyel láthatjuk barátaink GPS lokációját, hogy a buliban nyomon követhessétek egymást. Így, ha valaki valamilyen véletlen folytán elveszne vagy elkeveredne a társaságtól, nagyon gyorsan és egyszerűen utána tudtok nézni, hogy merre is tartózkodik éppen. Ezzel a bulikban az érthetetlen telefonálásokat és a “jobb elől” típusú sms-eket is elkerülhetitek, hiszen csak ránéztek a telefonotokra, és ugyan pár méteres pontossággal, de máris látjátok hova is kell mennetek. A Find My Friends ugyan csak IOS alatt fut, azonban vannak alternatívák más operációs rendszerekhez is, tehát biztosan találtok egy olyat, amely mindenki számára elérhető lesz.
6.Pénzügyi alkalmazások: Vannak különböző appok, melyek a pénzügyek rendezésére nyújtanak gyors és könnyű megoldást. Ezeknek is érdemes utánanézni, hiszen egyszerűbb csak gyorsan átutalni a másiknak a pénzt, mint a készpénzzel szórakozni a vőlegény előtt vagy bújtatottan a háta mögött.
Segítség kell? Keress fel egy szervezőcéget!
Be kell látni, hogy egy legénybúcsú megszervezése nem kis falat, főleg azok számára, akik korábban még nem rendeztek semmilyen eseményt. Szerencsére jó néhány szervezőcég akad ma már a piacon, akik időtakarékos és biztos módot nyújtanak egy minőségi legénybúcsú előkészítéséhez és lebonyolításához. Szinte mindent megcsinálhattok és lefoglalhattok online egy cég által. A Stagmadness csapata által Budapesten egy életre szóló legénybúcsúban lehet részetek, hiszen ők minden apró részletet elintéznek számotokra. Nézzük is meg, hogy milyen lépéseket kell tennetek a tökéletes hétvége előtt, ha egy legénybúcsú szervezőcéggel dolgoznátok együtt.
1.Keressétek meg a piacon a számotokra legmegfelelőbb és legszimpatikusabb szervezőcéget, melynek biztosan van már kellő tapasztalata. Bízzatok a Google-ben, hogy a legjobb és a legmegbízhatóbb találatokat fogja megmutatni.
2.Ha megvan a győztes szervezőcég, fussátok át a programlehetőségeket, és kérjetek ajánlatot tőlük.
3.Az árajánlatot és a programokat vitassátok meg a társasággal. Mindig helyezzétek előtérbe azt, hogy mi passzolna a legjobban a vőlegényhez, hiszen ez a hétvége róla szól.
4.Amint megegyezett a csapat, küldjétek el a foglalót a cégnek, és innentől jöhetnek a részletes egyeztetések a programról és időpontokról.
5.Két héttel az érkezés előtt pontosítsatok minden apró részletet, és rendezzétek a hátralevő számlát. Ezután a szervezőktől megkapjátok a hétvége teljes tervét.
6.A legénybúcsú előtti napon a túravezető felveszi veletek a kapcsolatot, hogy egyeztessetek a másnappal kapcsolatban. Ekkor már csak az esetleges kérdések tisztázása és az utolsó simítások vannak hátra.
7.A szervezőcég munkatársa a legénybúcsú napján pedig személyesen gondoskodik arról, hogy mindenhova eljussatok és mindenben a segítségetekre legyen.
Így már azért igazán egyszerű az egész, nem?
Kulcsfontosságú: minőségi programok és kommunikáció
A tökéletes és zökkenőmentes legénybúcsú szervezése során kulcsfontosságú a kommunikáció. Online legkönnyebben egy Facebook csoporttal vagy pedig egy csoportos beszélgetéssel tudjátok elkerülni a kommunikáció okozta problémákat. Ügyeljetek, hogy mindig időben kezdjetek neki a szervezésnek, hagyjatok kellő időt minden elintézésére, valamint rendszerezetten és átláthatóan dolgozzatok az előkészítés során. Ehhez pedig használjátok a Google Drive nyújtotta lehetőségeket. Ne hagyjátok, hogy a pénz a minőség rovására menjen, így a megbízható és a nívós színvonalú helyeket és programokat válasszátok inkább az olcsóbb társaikkal szemben. Sose felejtsétek el, hogy a rendezvényszervezés egy szakma, így bátran keressetek fel egy szervezőcéget, ha segítségre van szükségetek.
Mindent egybevetve akár ti magatok, akár egy szervezőcég által valósul meg a legjobb barátotok legénybúcsúja, minden alkalommal az lebegjen a szemetek előtt, hogy a vőlegény számára emlékezetes és élvezetes programokat állítsatok össze.
|
|
Nyomtatható verzió |
Küldje el ezt a hírt barátjának, ismerosének! |
|
|
|
|
|
|
Cégajánló
|
|
|
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
Hirdetés
|
|
|
|